- Know-how z 12 let zkušeností s online marketingem.
- 81 stran ve 12 kapitolách o online marketingu:
- cíle online marketingu,
- kanály a média online marketingu a jejich členění,
- způsoby cílení,
- formáty reklamy,
- nástroje online marketingu,
- vyhodnocování online marketingu a reporty,
- typy kampaní v online vs offline,
- zkratky z online marketingu.
- E-book připravený pro začátečníky v online marketingu a off-line markeťáky, kteří chtějí porozumět online marketingu.
- Zdarma získáte e-book a newsletter o online marketingu (max. 1x měsíčně, můžete se kdykoliv odhlásit).
E-book si můžete také zakoupit:
E-book si můžete také zakoupit za 350 Kč. Pro více informací napište na info@diginews.cz s předmětem Zajímá mě e-book o digitálním marketingu.
Ebook o digitálním marketingu
Tato elektronická kniha o digitálním marketingu (nebo také online marketingu) – Základy online marketingu – má za cíl pomoci začátečníkům v online marketingu a offline markeťákům porozumět digitálnímu marketingu. Ebook má 82 stran, 12 kapitola je ve formátu PDF. Nachytřete se o digitálním marketingu. Ebook můžete získat zdarma s přihlášením k newsletteru nebo zakoupit za 350 Kč.