Faktory pro tvorbu struktury P.Max kampaní

V předchozím článku jsme si vysvětlili, že struktura Performance Max kampaní pomůže vytěžit tyto kampaně na maximum. Abyste mohli efektivně používat více P.Max kampaní, vyberte si faktory, podle nichž se budou produkty členit. Na začátku se snažte mít jeden nebo dva faktory, poté můžete strukturu rozšiřovat.

Podle e-shopu a dostupných dat pracuju s:

  • marže,
  • velká skladová zásoba,
  • poslední kus,
  • klíčový sortiment,
  • sezóna,
  • spící produkty,
  • výkon produktu,
  • doba doručení.

Další možnosti, které můžou pomoci:

  • novinky, nový model, nová kolekce,
  • zbavování se starých zásob,
  • upsell potenciál.

Příklad:

V příštím článku si vysvětlíme, jak produkty mezi jednotlivými kampaněmi členit a přesouvat.

You May Also Like