V předchozím článku jsme si vysvětlili, že struktura Performance Max kampaní pomůže vytěžit tyto kampaně na maximum. Abyste mohli efektivně používat více P.Max kampaní, vyberte si faktory, podle nichž se budou produkty členit. Na začátku se snažte mít jeden nebo dva faktory, poté můžete strukturu rozšiřovat.
Podle e-shopu a dostupných dat pracuju s:
- marže,
- velká skladová zásoba,
- poslední kus,
- klíčový sortiment,
- sezóna,
- spící produkty,
- výkon produktu,
- doba doručení.
Další možnosti, které můžou pomoci:
- novinky, nový model, nová kolekce,
- zbavování se starých zásob,
- upsell potenciál.
Příklad:
V příštím článku si vysvětlíme, jak produkty mezi jednotlivými kampaněmi členit a přesouvat.
Věnuje se online marketingu od roku 2009.
Má zkušenosti od správy jednotlivých kanálů až po řízení celého onlinu.
5 let řídil online marketing společnosti BAŤA.
Řídí výkonnostní online marketing Sportega v 10 zemích.
Pracuje jako konzultant online marketingu.
Autor e-booku Základy online marketingu.
Sledujte LinkedIn a osobní web.