Standardní rozměry bannerů pro obsahovou síť v PPC jsou:
- čtverce a obdélníky: 300×250, 300×300, 480×300, 480×480, 250×250, 336×280, 200×200, 240×400, 580×400
- svislé bannery: 160×600, 300×600, 120×600, 300×1050,
- vodorovné bannery: 468×60, 728×90, 970×310, 970×90, 970×250
- mobilní formáty: 320×100, 320×50, 300×100.
Kde lze použít tyto formáty bannerů?
Většinu z těchto formátů můžete použít jako rozměry pro obsahovou síť v systémech Google Ads (Adwords), Sklik a RTB.
Nezapomeňte na
Při tvorbě bannerů nezapomeňte na to, že uživatelé se při procházení internetu soustředí zejména na obsah webu. Bannery tedy musí být snadno pochopitelný a s výrazným CTA tlačítkem. Více o formátech najdete ve článku formáty online reklamy.
Při nasazování bannerů na internetu můžete využít široké možnosti cílení reklamy.
Věnuje se online marketingu od roku 2009.
Má zkušenosti od správy jednotlivých kanálů až po řízení celého onlinu.
5 let řídil online marketing společnosti BAŤA.
Řídí výkonnostní online marketing Sportega v 10 zemích.
Pracuje jako konzultant online marketingu.
Autor e-booku Základy online marketingu.
Sledujte LinkedIn a osobní web.