Rychlý návod s praktickými ukázkami, kde najít v Google Analytics 4 (GA4) reporty obdobné reportům z Google Analytics 3 (Universal Analytics).
Návod k cestě do konkrétního reportu v GA4:
- zdroje návštěvnosti (akvizice),
- všechny stránky,
- vstupní stránky,
- technologie – prohlížeč,
- technologie – operační systém,
- technologie – rozlišení,
- technologie – kategorie zařízení,
- demografie – věk,
- demografie – pohlaví,
- geografické údaje,
- data o prodejích v e-commerce,
- atribuce – porovnání výkonu podle atribučních modelů,
- atribuce – konverzní trasy.
Prostředí, funkce a fungování GA4:
- základní prostředí,
- prozkoumat (explorace) – vlastní reporty,
- doba uchovávání údajů (a jak ji prodloužit),
- kvalita a dostatek dat v GA4 (a jak to poznat),
- nejvýznamnější nové metriky v GA4,
- rozdíly ve fungování GA4 a GA3,
- propojení GA4 s Google Ads.
Kompletní články si můžete přesít zde:
GA4 (1.díl): Jak najít hlavní reporty
Pojďme se podívat jak obsluhovat nové GA4 a kde najít data v novém prostředí.O Google Analytics jste letos už určitě slyšeli. Jedná se o novou verzí Google Analytics, která nahrazuje…
GA4 (2. díl): Atribuční modely, konverzní cesta a explorace
V předchozím článku jsme se věnovali hlavním reportům v GA4. Pojďme o krok dál. Atribuční modely Vyhodnocení výkonu jednotlivých zdrojů návštěvnosti prostřednictvím atribučních modelů se hodí pro alokaci rozpočtů a…
GA4 (3.díl): Rozdíl ve fungování, nové metriky, kvalita dat, propojení s Ads
V předchozích článcích jsem se věnovali hlavním reportům a atribucím, konverzní cestě a exploracím v GA4. Pojďme dál. Rozdíl ve fungování GA3 vs GA4 V GA3 (resp. Universal Analytics) je…
Tento návod může být užitečný také jako školení GA4 formou článku nebo může pomoci si jej projít před návštěvou školení na používání Google Analytics 4.