Nachytřete se v sérii základy online marketingu, která je určená pro začátečníky v online marketingu a offline markeťáky, kteří se chtějí dozvědět víc o online marketingu.
Základy online marketingu 1. díl: Cíle
Neujíždí vám vlak marketingu? Online marketing se stává základem a podstatnou součástí marketingu i dalších oborů, které jsou spojené s podnikáním a internetem. Alespoň základní znalost online marketingu začíná být důležitá pro…
Základy online marketingu 2. díl: Online média a kanály
Váháte, kde zobrazovat reklamu? Nevíte odkud získat návštěvníky? Jsou lepší sociální média, bannerová reklama, vyhledávače, odkazující stránky nebo newsletter? Jak se vlastně jednotlivá media liší? Jak fungují? A jak se…
Základy online marketingu 3. díl: Možnosti cílení
Víte, jak snadno zasáhnout cílovku v onlinu? V onlinu máte při cílení širší možnosti a můžete být efektivnější než v offlinu. Ovšem musíte odlišně uvažovat nad cílením a zasažením cílové…
Základy online marketingu 4. díl: Formáty online reklamy
Doba, kdy online reklama znamenala několik bannerů je dávno pryč. Víte, jaké formáty online reklamy můžete použít pro vaši kampaň? Chcete se zorientovat v nabídce a doporučení od digitální agentury?…
Základy online marketingu 5. díl: Nástroje
Při řízení a realizaci online marketingu se setkáte s nástroji online marketingu. Abyste chápali, o čem specialista nebo agentura mluví, pojďte porozumět jednotlivým nástrojům a poznat, k čemu slouží. 1….
Základy online marketingu 6. díl: Reporty a vyhodnocování
Reporty s tržbami a konverzemi od agentury nebo konzultanta obsahují vyšší čísla než byste našli v Google Analytics a při součtu všech kanálů v celkových tržbách? Jak je to možné?…
Základy online marketingu 7. díl: Kampaně
Reklamní kampaně v onlinu nejsou jen kampaně na budování povědomí a vytváření poptávky. V onlinu je možné prostřednictvím kampaní také sbírat existující poptávku. Jak se může vyplatit reklama na ventilátor…
Základy online marketingu 8. díl: Placené kanály
Pod pojmem placené kanály v online marketingu si nejspíš představíte PPC reklamu ve vyhledávání a reklamu na sociálních sítích. Možnosti a výběr placených kanálů jsou daleko širší! Pojďme se podívat…
Základy online marketingu 9. díl: Neplacené kanály
Tento článek se věnuje kanálům, u nichž nemusíte platit za proklik ani za zobrazení. Z toho vychází jejich název neplacené nebo také organické kanály. Neplacení mediálních nákladů je vyvážené dlouhodobou…
Základy online marketingu 10. díl: Mailingové kanály
Třetí skupinu kanálů označuji jako mailingové kanály. Tyto kanály kombinují specifika placených a neplacených kanálů. Nejznámějším kanálem této skupiny je e-mailing, ale existují také další komunikační kanály. U mailingových kanálů:…
Základy online marketingu 11. díl: Zkratky a pojmy
Nachytřete se pojmy o online marketingu. Lépe porozumíte online specialistům a pojmy se vám můžou hodit také u pohovoru na marketingovou pozici. Zkratky a pojmy z online marketingu A/B testování…
Základy online marketingu, váš průvodce pro vstup do světa digitálního marketingu.
Věnuje se online marketingu od roku 2009.
Má zkušenosti od správy jednotlivých kanálů až po řízení celého onlinu.
5 let řídil online marketing společnosti BAŤA.
Řídí výkonnostní online marketing Sportega v 10 zemích.
Pracuje jako konzultant online marketingu.
Autor e-booku Základy online marketingu.
Sledujte LinkedIn a osobní web.